Recenzie SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless: Căști grozave pentru gaming

• Funcționalitate wireless duală
  • O mulțime de opțiuni software pentru personalizare

Contra

• Destul de scump
  • Anularea activă a zgomotului nu va bloca tot sunetul extern

Verdictul nostru

SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless este o cască de gaming premium care excelează în calitate audio, confort și stil. Cu funcționalitate wireless duală și suport software excelent, este printre cele mai bune pe care le-am testat pentru personalizarea sunetului în joc.

Cele mai bune prețuri astăzi: SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless

Vânzător cu amănuntul

Preț

Amazon

$349.00

Vezi oferta
Cea mai buna achizitie

$349.99

Vezi oferta

Comparație de prețuri de la peste 24.000 de magazine din întreaga lume

Comparație de prețuri de la Backmarket

Căștile de gaming fără fir SteelSeries Arctis Nova Pro reușesc aproape totul, oferind un amestec convingător de stil, confort și sunet Hi-Res care sună impresionant.

De asemenea, oferă jucătorilor pretențioși o mulțime de moduri de a-și personaliza experiențele audio cu funcții precum Pro Grade Parametric EQ și 3D Spatial Audio. Și împreună cu funcționalitatea wireless duală (2,4 GHz Wi-Fi și Bluetooth), Arctis Nova Pro vine cu un controler de bază convenabil care vă permite să comutați între computer și Xbox One sau Xbox X/S prin apăsarea a buton.

Toată această funcționalitate vă va costa 349,99 USD, ceea ce pare puțin abrupt având în vedere a Versiunea fără fir se vinde cu 100 USD mai puțin. Totuși, pentru căștile cu un nivel de funcționalitate care te poate face de fapt un jucător mai bun, acest lucru ar putea merita prețul.

Notă: vedeți rezumatul celor mai bune căști wireless pentru jocuri pentru a afla despre produsele concurente, ce să căutați într-o cască de jocuri wireless și recomandări de cumpărare.

Design SteelSeries Arctis Nova Pro wireless

Unele căști de gaming premium obțin note mari pentru confort, dar sunt insuficiente în departamentul de stil. Cu toate acestea, SteelSeries Nova Pro Wireless este un pachet complet, cu un exterior elegant, în mare parte negru, cu o bandă superioară din metal cu aspect premium și capace pentru căști.

SteelSeries și-a încorporat sistemul ComfortMAX în designul Nova Pro Wireless, care este un mod elegant de a spune că designul este construit pentru a găzdui capete de orice dimensiune și formă.

SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless

SteelSeries

Trei caracteristici principale au scopul de a îmbunătăți confortul: părți laterale reglabile pe înălțime, o bandă centrală flexibilă de tensiune și căști rotative. Mi s-a părut că banda de tensiune este mai confortabilă decât perna din căștile mele actuale, permițând capului meu mai mult spațiu pentru mișcare. Căștile se simt, de asemenea, foarte moi – atât de mult încât abia am observat că purtam ceva pe cap după o perioadă lungă de joc.

Căștile Nova Pro Wireless sunt, de asemenea, remarcabil de dure. Banda superioară este realizată din oțel acoperit cu PVD, dar este flexibilă. Partea exterioară a căștilor este, de asemenea, realizată din metal și s-au dovedit rezistente la zgârieturi, în ciuda utilizării mele dure. Comenzile poziționate în partea stângă sunt ușor de navigat cu degetele după ce le-ați localizat. Microfonul Arctis Nova Pro Wireless se retrage în bază, oferindu-i multă protecție.

Din punct de vedere audio, SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless este remarcabil, nu doar în ceea ce privește calitatea, ci și pentru că setul cu cască. permite jucătorilor să-și personalizeze setările audio exact așa cum doresc - de la o alegere de conectivitate, până la EQ-ul dorit setări.

De exemplu, căștile pot fi folosite fără fir printr-o conexiune de 2,4 GHz sau prin Bluetooth, dar pot fi și conectate la priză. Toate aceste moduri au avantajele și dezavantajele lor – cea mai mare diferență este calitatea audio. În modul wireless, beneficiați de o mai mare libertate de mișcare, dar fără intervalul tonal al sunetului Hi-Res 96KHz/24-Bit pe care îl obțineți în timp ce sunteți conectat la controlerul de bază GameDac Gen 2 furnizat.

Noua generație a doua GameDAC are un cip ESS Sabre Quad-DAC actualizat, despre care SteelSeries spune că reduce mai precis distorsiunea și zgomotul decât predecesorul său. Am primit o experiență audio mult mai bogată conectată la el în timp ce jucam jocuri precum Skyrim și Elden Ring decât am făcut fără fir, permițându-mi să captez sunete subtile precum vântul în iarbă și copaci. Acest peisaj sonor mai bogat a adăugat într-adevăr mai multă atmosferă jocurilor mele și, în general, mi-a îmbunătățit experiența de joc. De asemenea, microfonul a produs o calitate audio decentă care mi-a câștigat câteva complimente în chat-urile vocale.

Căștile SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless au, de asemenea, puncte mari pentru funcționalitatea lor Multi-System Connect. Comutarea între computerul meu și Xbox One pe GameDAC a necesitat doar câteva răsuciri și clicuri. Ajustarea parametrilor precum EQ-ul și setările de chat pe aceste platforme a fost, de asemenea, o simplă simplitate pe ecranul OLED de dimensiuni generoase al GameDAC.

Controlerul GameDAC Gen 2 pentru căștile wireless SteelSeries Arctis Nova Pro

Dominic Bayley / IDG

Puteți activa sau dezactiva funcția Active Noise Cancelling (ANC) și 360 Degree Spatial Audio oricând doriți, dar de dragul testării mele le-am ținut activate. Punând aceste două tehnologii în practică, am descoperit că ANC nu a blocat complet unele sunete externe - asta a fost mai mult vizibil la vizionarea de filme și la ascultarea muzicii decât la jocuri, unde căștile mele păreau mai eficiente în izolarea jocului audio.

Audio spațial de 360 ​​de grade, pe de altă parte, a fost constant impresionant; folosește piste de sunet surround 5.1 sau 7.1 pentru a trimite plasarea exactă a sunetului în spațiu. Mi-a îmbunătățit cu adevărat conștientizarea spațială în jocuri. Chiar și fără a modifica niciuna dintre setările EQ de pe controlerul GameDAC, sunetele au rezonat la stânga și dreapta și în jurul fiecărei urechi, reflectând cu precizie direcțiile și permițându-mi să-mi identific mai ușor inamici.

Căștile mele fără fir îmi permit, de asemenea, să joc prin conectivitate Wi-Fi în timp ce preiau apeluri la telefonul mobil printr-o conexiune Bluetooth, ceea ce înseamnă că nu a trebuit să pierd niciodată un apel. Această funcționalitate audio simultană poate fi folosită și pentru a asculta muzică, podcasturi sau și în Discord.

Software-ul fără fir SteelSeries Arctis Nova Pro

Efectuarea unor modificări rapide de egalizare în controlerul GameDAC este o caracteristică destul de utilă, dar puteți face mult mai multe în software-ul Sonar Arctis Nova Pro Wireless, pe care îl veți găsi în SteelSeries GG aplicația. Aici aș putea personaliza setările EQ Nova Pro Wireless pentru jocuri individuale și, de asemenea, pot modifica sunetul vocii mele în chat, precum și o mulțime de setări pentru microfon.

Ceea ce înțeleg jucătorii profesioniști este că ajustarea EQ-ului vă poate oferi un avantaj competitiv. De exemplu, vă puteți optimiza sunetul pentru a identifica pașii concurenților din zgomotul din joc. A face acest lucru singur poate fi destul de capricios, dar în Sonar, inginerii de sunet de la SteelSeries vă oferă 23 de produse prefabricate. presetări de jocuri din care să alegeți – unele generice, dar altele special pentru titluri optimizate pentru jocuri precum Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite, Dota 2, Forza Horizon V și Call of Duty: Warzone.

Egalizatorul FPS Footsteps presetat în software-ul SteelSeries GG Sonar.

Dominic Bayley / IDG

Având în vedere acest lucru, am testat una dintre setările mai generice ale SteelSeries numite „FPS Footsteps” într-un vechi shooter favorit, Insurgență. Acest lucru a funcționat un răsfăț, amplificând cu ușurință pașii oricui se apropie de mine.

A fi capabil să audă mai bine pașii inamicilor a făcut mai ușor să apere punctele tactice cheie, în special cele care erau în interior și aveau deja un ușor efect de ecou. După cum vă puteți imagina, cantitatea de experimentare posibilă în Sonar nu are sfârșit, ceea ce este o perspectivă interesantă atunci când examinăm viitoarele dispozitive SteelSeries.

Concluzie

SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless este un set de căști de gaming premium care include sunet de înaltă rezoluție, precum și sunet spațial de 360 ​​de grade, anulare activă a zgomotului și o mulțime de opțiuni de personalizare. De asemenea, sunt elegante, rezistente și confortabile. Setul nostru de recenzii cu conectivitate duală fără fir și prin cablu nu este ieftin la 350 USD, dar dacă vă puteți descurca fără wireless, SteelSeries are un versiune numai cu fir pentru 100 USD mai ieftin.

Recenzie Razer Blade 15 OLED: lux la nivelul următor al jocurilor

Dintr-o privireEvaluarea expertuluiProAfișaj rapid QHD OLED de 240 HzȘasiu elegant din aluminiuTa...

Citeste mai mult